Ang. väskor

Hej!
Vill bara förklara en liten sak. Fick en kommentar från Rebecca som driver en jättebra modeblogg på jagrebeccamirjamkarin.blogg.se om celine väskan. Väskan har hon tidigare visat upp på sin blogg och vill bara förklara att jag hittade bilden genom google, där man ju hittar bilder som ligger på andra hemsidor och bloggar. Tror även att gucci väskan är från hennes blogg, men är itne säker. Men bara så ni vet är källan: jagrebeccamirjamkarin.blogg.se

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback