Cos

I maj öppnar cos sin första butik i sthlm (centralt ofc) vid bibloteksgatan. Räkna med mig, säger jag bara!
För er som inte vet är cos ett undermärke till H&M som huvudsakligen satsar på bättre kvalitet än den ursprungliga kedjan.
Så som jag har uppfattat det är cos ett märke som har tagit den vardagliga touchen och gjort den mer minimalistisk och lätt geometretisk. Men har inte enorma erfarenheter av cos, så vet inte. Men tycker att det verkar vara ett riktigt bra "brand".



Men nu till saken, jag letar efter en mocca/skinn/biker jacka. Den får gärna vara beige, eller lätt brun men svart går också bra. den ska helst vara fodrad och en massa annat *blablablablablabla* men saken är den att jag vill ha en från cos.
Så här är det nämligen, ibland får jag för mig att jag måste ha en kortärmad grön tröja från sonia ryikel, utan att ens veta om de tillverkar det. (vill absolut inte ha det, dior säljer btw sådanna tröjor men det hör inte hit).

Så, till er som vet, snälla kommentera. Säljer cos skinn/mocca/biker jackor? Antagligen gör dem ju det, men jag vill vara säker. Har ni något annant tips på en annourlunda variant av den klassika skinnjackan, somsagt gärna i beige och mocca. Den ska vara lagom dyr och en sådan där modern sak som INGEN annan har. Nej, jag bara skojar, men jag hoppas ni har "get the point", så att säga.

Tack till världens bästa läsare, update kommer efter min dinner!




kram<3

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback