Dagens;

Lätt "oversized" jeans: Kapphal (tro jag)
Vit blus: edc by esprit
Lilla yllekofta med pärlknappar: Benneton
Halsband: Vanlig silverkedja (gammal)
Örhängen: snö of sweden

Har en gansak klassisk outfit med yllekofta i trendfägen lilla och en av mina favoritblusar. Jeansen är lite loose, och är lite saver-plagg eller vad man ska säga. Örähngena är mina favoritmärken. Hade också en väska från Oilly<3

/ Amanda Broberg ♥


INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback