En plats jag älskar

Den plats jag älskar mest i välrden är nog djurgårdbron. Precis mellan strandvägen och djurgården. Älskar stämmningen, vattnet och den lugna djurgårdkänslan blanadat med stadens ljus, bilarna, stranvägens sekeskiftsbyggnader och utsikten över skansen, vasa museet och grönan.
Speciellt på sommarkvällarna när man kan höra skriken från grönan. Älskar låten, "sakta vi gå genom stan", det är ett typiskt kännetecken för den här platsen.
Sthlm in my ♥

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback