Everyone's different!

Alla människor har olika stil..
Min stil är nog ganska femenin och klassik, tror jag iaf. Jag gillar vita blusar, kjolar med hög midja, tajta jeans, kavaj, klänningar och en massa mer. Min målsättning är att blanda märkesplagg med plagg från t.e.x H&M och Zara. Jag vill vara stilren men inte tråkig och "för gammal" i min stil. Däremot tycker jag det är liite konstigt när typ alla tjejer i min ålder går runt i mys och träningbyxor, överdrivet pastellfärgade munkjackor och tröjor med löjliga loggos...Nej, vet ni, den stilen känns ganska ute och överdriven. Varför går man klädd i träningsbyxor? Många i min ålder har ingen som helst aning om vad LV och chanel är, det begär jag liksom inte men folk tror att de är sjukt modemedvetna för att de klär sig i ett par canada goose mysbyxor och en addidas kofta. Njaa, inte riktigt. Jag vill inte att alla ska gå och bli värsta fashionistorna, men det finns faktiskt lite mer klassiksa och stilrena kläder och det behöver liksom inte vara något konstigt med det.
Addidas är liksom inget exklusivt märke, de tillverkar sportkläder och det verkar folk inte riktigt ha förstått, vilket är väldigt synd. Kanske hålla lite stilskola här på bloggen, eller vad säger ni?
Bild tagen från annassanning.blogg.se. Besök gärna hennes blogg!

Och kom ihåg att jag repekterar även de med mindre snygg stil så klart ;) Det är bara vad jag tycker!
Postat av: SaraJessy

Hej, va fin blogg!! Jag tror vissa (inte alla men några) klär sig i mjukiskläder för att dölja sin riktiga form och vill ha nå mer slappt så man inte ser om dem är större. Och vissa vill bara vara skönt klädd och vissa kanske tycker det är coolt :P



Puss <333

2011-04-05 ♥ 20:59:19
Blogg/Hemsida: http://sarajessysscrapbook.blogg.se/

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback