Glammigt värre...

Bläddrade lite i ett magazine häromdagen och hittade den här underbara bottega veneta clutchen, så typisk BT och hur cool som helst!
Bottega venetas räfflade signaturmönster toppat med denna glammiga silverglittriga färg...Blir din för 17000..
Postat av: Daniela

Väldigt stockholm inspirerat må jag säga.



Jag vet, har mössa, moonboots och jackan. Har även byxorna specialbeställda från Frankrike :)



Kramar/ Daniela

2011-04-04 ♥ 17:55:07
Blogg/Hemsida: http://danielabergs.blogg.se/

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback