Goddag yxskaft

Hej alla, hoppas ni inte tycker jag har uppdaterat allt för dåligt. Fick en liten kommentar om min väska, där personen sa att den kom från en viss hemsida. Den kommer inte därifrån bara så ni vet ;) Men det är helt okej att ni komenterar!
Min snälla kusin har hjälpt mig (okej, hon har gjort) en fin design åt mig som kommer komma upp här i dagarna.

Vet inte om jag kommer kunna ladda upp så jättemånga bilder när jag är i skåne, men ska försöka ;o
idag har jag läst, solat och sovit. Vi var framme vid ett igårnatt och sommnade vid typ tre så är lite trött kan man säga!

kram<3

p.s. Nobelpris för väldens tråkigaste blogginlägg (detta) tilldelas Amandasarkiv.blogg.se! d.s.


INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback