Goddag yxskaft+valet i kvalet+vår=dagens första inlägg<3

Hej, hemkommen nu då!
Omg vilket skönt väder det är nu! Tänker ta ne promenad sedan med någon liten vän tror jag! Gud vad mysigt eller hur? Älskar verkligen våren/sommaren. Med våren kommer nytt mode, alla catwalk insiration kan man börja klä sig i, så att säga, man växlar till sommargarderob, man kan ha på sig trenchcoat, skinnjacka, shorts, ballerina, sneakers! Aaa, det finns 10000 saker som är bra med våren.
Imorgon så skulle jag egentligen gå på muf-fika och dessutom kika i en butik som jag ahr letat efter jättelänge och som jag upptäckte låg jättenära där muf har sin "lokal", på st eriksplan. Men sen ahde mami bokat in oss på spinning och coure på vårt sats och det är bara på onsdagar ;$ Göra?
Rufsigt hår, nerböjt huvud, sommrig blus och en glad amanda. Jorå, det funkar! :)

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback