Grattis Andrea<33

Idag fyller min bästa lillasyster år!
Hon fick en ipod touch, lite golfgrejer, kläder, böcker, och en massa annat!
Grattis sötnos :)
Idag har vi varit på KNC (kunskapsskolans naturvetenskapliga center) och varit med i något program eller typ satsning i NO, som de gör där. Det var väl okej... Jag slutade mycket senare än jag trodde så kunde inte åka med mami och andrea och fika :(
Men det är sommar ute och det kan ju få den mest deprimerade personen och dansa glädjedan! Omg nu ska jag bara springa upp och dra på mig sommarkläder och lägga mig ute och sola<3
Hitta rinte helelr min kamera sladd men ska fixa det så snabbt jag kan ;)
Vi hörs sen!
Mitt skrivbord ;D

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback