Grilla!

Nu grillar vi! Har precis vart ute och hämtat påskmusten, det är helt galet skönt väder, typ 17 grader i skuggan och gassande sol. Har precis vart ute barfota utan att frysa ett dugg! Amazing, right?

Nu vill jag bara ha sommar sommar sommar sommar sol sol sol väme värme värme bada bada bada grönan grönan glass glass glass shorts shorts shorts sola sola sola!



Denna bild är tagen av mig (väsindien) och fråga innan ni kopierar den. Men nu vill jag ha sommar sommar lalalalala!

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback