Hemma+fika=sant<3

Hejsan<3
Eftersom vi såg någon pjäs om jesus slutade vi lite tidigare och därför passade jag på att lämmna in min kavaj på kemtvätt och mina ankelstövlar/kängor på omklacking. Sedan hämtade jag upp lillebror. Anna som är sjuk var också förbi och hämtade lite saker. När andrea kom hem så passade vi på att fika lite vilket var mysigt.
/ Amanda Broberg ♥

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback