Hjälp!

Det börjar våras på allvar och jag har nu insett att någon passande vårjacka äger jag ju inte...
Har lite panik då de enda jackorna jag har jsut nu är..för varma.
Har funderat på en kappa från massimo dutti, trenchcoat från zara eller en ofodrad kaki-grön fjällräven. Behöver även en regnställsjacka att spela golf i. Det får gärna vara en kappa eller trenchcoat men då av en kortare variant, får inte räcka till knäna. Gärna i beiget eller möjligtvis kakigrön. Den ska helst vara något fodrad (alltså itne varm fodrad men vindtätt och så) Kommentera om ni har tips eller va djag borde hjälp och om ni har något mer info om ovanstående jackor. Sitter här och letar runt frenitiskt så länge..
Tack så mycket<3 Alla förslga mottages med tacksamhet xD
/ Amanda Broberg ♥
Postat av: emma

Skaffa en jacka bara haha! ((;

Men kanske en jeans jacka till sommarn och någon annan nu! ^^

2011-04-04 ♥ 21:09:05
Blogg/Hemsida: http://ebokis.blogg.se/

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback