Jaa ni...

Har precis käkat dinner, de var väl gott ^^
Ska fixa lite med dne här grejen och sådär och sen ska jag ringa anna. Men det är inte ens säkert så... Bli inte för nyfikna..
Bokade spinning och core (träning) imorgon iaf, det var ås himla längesen jag gymmade, känns det som. Såhär kan jag se ut när jag ska på träning:
Hoodie: Juicy couture
Linne: Calvin Klein eller esprit
Frottebyxor: Me&I
Detta är dock en prelemenär outfit tills jag hittar nya gympabyxor (mina vanliga är för korta) och en bättre "gympa tröja". Byxor pendlar jag mellan Abercrmbie och KSSS? Vad tycker ni? Ha rni några tips?
Kommentera!<3
/ Amanda Broberg ♥
Postat av: Ella Schelin - bellida.blogg.se

haha juste gul!! okej, alla har sin egen smak?annars skulle alla se likadana ut lixom :/ <333

2011-04-05 ♥ 19:18:09
Blogg/Hemsida: http://bellida.blogg.se/
Postat av: linda

abercrombie e snyggare :)

2011-04-07 ♥ 16:24:31
Blogg/Hemsida: http://lsts.devote.se

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback