Jag förstår inte...

Statistiken på hela blogg.se har stannat upp ?
Förlåt för den extremt dåliga och tråkiga update ni har fått i helgen. Nu sitter jag här med sofie och måste verkligen plugga matte, fixa present till Andrea som fyller år imorgon, fixa vårkappa och typ tusen andra grejer.
Idag har jag iaf lyckats rensa min garderob. *stolt* Annars har man inte gjort så mycket :(
Så fort jag är klar med alla tusen grejer och typ det jag gör nu ska jag ladda upp bilder fån the weekend, så håll ut!
I ♥ gum :)

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback