Jag hissa, jag dissar. Tyck vad ni vill :)

Parfym! Ljuvlig doft, i princip alla modehus har en parfym eller flera, flaskorna och namnen är så kreativa! Parfym finns det någon för alla, det är ju jättenkelt att bara spruta på lite på morgonen och gå runt och dofta underbart resten av dagen. Min favorit är Hypnotic poison från Dior, Love etc. från the bodyshop och Envy me från gucci! Vilka är era?
För höga och utmanade klackar. Visst kan simpla snygga klackar vara fint, men när folk kommer dragandes med tjocka klackar, platåer av enorma mått och i knäppa färger så vill man bara dö. Det är inte snyggt, utan ser bara extremt billigt ut! Ett par simpla ballerinor är så mycket chicare!
Postat av: SaraWhitmore

Fin blogg!<3

2011-04-30 ♥ 11:06:06
Blogg/Hemsida: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Mina favoritparfymer är en från ZARA home faktiskt och sedan Blanche från BYREDO..

Kram Rebecca :D

2011-04-30 ♥ 18:19:04
Blogg/Hemsida: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Daniela

Visst var det kul!



Måste bara tillägga att det är bland det som är mest inne just nu, mina klackar som är med där har Kenza menmen.. Smaken är som baken brukar man väl säga! :)



Kram, Daniela

2011-05-01 ♥ 20:01:27
Blogg/Hemsida: http://danielabergs.blogg.se/

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback