Life's what you make it, so let's make it rock!

Tar en mysdag today, iförd Juicy-byxor och navy-randig tröja från esprit. Det blir förmodligen mycket update i dagarna, förutom imorgon då det kan bli lite snålt, ska iväg till golfklubben och sedan luncha med mami och syskonen.
Onsdag kväll åker vi till mitt saknade skåne, vårt sommarställe på bjärehalvön (som är nyrenoverat!). Gud vad jag har saknat det!
idag ska vi försöka boka en resa inför detta året! Behövs verkligen xd
kraaam<33
Postat av: chanelovers

Gå in på våran blogg!

2011-04-18 ♥ 11:19:49
Blogg/Hemsida: http://chanelovers.blogg.se/
Postat av: emmmaa ((:

MYSIGT! :D

2011-04-18 ♥ 15:15:37
Blogg/Hemsida: http://ebokis.blogg.se/

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback