Lördag i stan!

I lördags var hela familjen i stan, köpte presenter till min nu åttaåriga lillasyster och letade efter en kappa till mig. Tyvär var det en riktig kamp att hitta en bra storlek så mitt desperata letande keep going, any help out there?! Back to we're we from, stan i helgen, bilder comming up! :D
Ready to go!
Vi käkade på en jättemysig asiatisk resturang vid hötorget
Tog kycklingwok med cashwevnötter såklart, mums!
Le menu! (vet inte om det är la eller le, men le lätt bra så!)
Jag när vi åt lunch<3
Min oilily väska<33
Sedan fikade vi i gallerian några timmar senare..
Min suuupergoda frozen youghurt!
Blev inte så mycket shopping vilket var synd, men hittade en jumpsuit på ZARA som jag nog ska springa förbi och köpa. Titta gärna in på massimo dutti i sturegallerian, de har ett ganska bra utbud med fina kläder!
kram amanda <3
Postat av: Anna

Gud vad fin bild på dig! :) jag dör! <3 Du är lik någon där men vet inte vem?? :O

2011-04-13 ♥ 18:02:53
Blogg/Hemsida: http://annassanning.blogg.se/
Postat av: emma

glöm inte att skriva din presentation i - vampire club - !

mysig helg :D

2011-04-13 ♥ 18:08:17

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback