Pradas hypade neon-comb.-black stripes!

Folk har verkligen blivit tagna av pradas urcoola vårkollektion. Här blandar de neonfärger som blått, rött, grönt och cerist kobinerat med härligt knallsvart. Färgkombinationer känns oprovade och det blir så sjukt snyggt samtidigt som de halvbeda ränderna får det att kännas so simple!
prads stripes syns på många fashion-magazine covers och det med det rätta.
Det här är en sorts cool, easy nytänkande couture som jag hoppas vi får se mer av!
Vad tycker ni?
Postat av: emma

coola färger! :)

2011-04-15 ♥ 16:02:44
Postat av: amel

den var jätte cool! <3 <3 LOve it :)

2011-04-15 ♥ 21:52:24
Blogg/Hemsida: http://fashionamel.blogg.se/
Postat av: anna

den sista är ju inte från PRADA!!!

2011-04-17 ♥ 17:26:49

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback