Royal wedding!

Ingen har väl missat att prins William av england gifter sig med sin Kate idag. Vigslen är nu över och Kate bar en smakfull klänning i vitt (såklart) designad av sara burton, chefdesigner på Alexsander McQueen. Ärmarna och övre livet är i vit spets och klänningen beskrivs som en blanding mellan modernt och traditionellt. Klänningen är klassisk, men med djup urrungning vilket gör den mer vågad. Hennes tiara har hon lånat av drottningen och är designad av Cariter, skorna är också de fårn Alexsander McQeen och örhängena är en gåva från hennes föräldrar.
Själv tycker jag verkligen Kate är prinsesslik, klänningen är underbart enkel, fast med en del snygga detaljer. Den är klassik och tidlös och tanken bakom designern sägs ha varit en hylling till den store brittiske desginern Alexsander McQeen som avled i fjol. Klänningen har en minimalism som kryddas med prinsseslik spets. När Kate är framme vid altaret viskar prinsen och hennes blivande (nu) make i hennes öra: "You are beautiful". och det är hon sannerligen.
Återkommer med mer snygga outfits från bröllopgästerna senare!

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback