Saker jag hatar (inte gillar)

Sega datorer
Extremister av alla slag
Den beska eftersmaken av coca-cola
Otacksamma människor
DT-byxor
När folk går unt i träningskläder på stan
Lök
Märket Ed hardy (förlåt alla!)
Tycker inte om när folk tycker mina intressen är märkliga..
Ginatricots fusk one-piecar *ush!*
Märkeskopior
Rasister
Människor som tror att de är såå modemedvetna och så vet de typ inte ens vad chanel är..
När folk kritiserar politiker överdrivet
Mediamarkt och elgigantens skirkande reklamblad
När jag hittar en sida med massa okända märken (vet inte vrf)
Folk som försöker dra till sig uppmärksamhet på fel sätt
De som tycker att det absolut inte går ihop att ha en 100000 kr väska och vara toppolitiker.

Kom ihåg att alla ha rolika åsikter och det här är mina, kommentera gärna era åsikter!
Postat av: Nellie

Jag håller ned om allt! Jag har en tjej i min klass som tror att hon är så modemedveten, men hon vet varken vad Gucci, Prada, Chanel eller något annat stort märke är! Det är extremt störande med sådanna personer!

2011-04-11 ♥ 21:11:22
Blogg/Hemsida: http://n-knows.devote.se

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback