Spring "It's" - part two

Ett annat måste för ballerinasko-älskaren i vår är de urgulliga och superfräcka marc by marc jacobs musballerinorna. Finns i en massa olika kombinationer, t.e.x svart och vitt leopard, svart med guld etc.
Det är jättegulliga samtidigt som de ger en trendigt och kretivt intryck. De är jätteroliga och eftersom färgerna är neutrala är de också lättmatchade. Dock har jag stött på vissa som tycker de är riktigt barnsliga och löjliga. Men marc by marc jacobs är ibland kretiva på ett sätt som kan uppfattas som omoget, kolla bara in deras T-shirtar för i vår med "ugly girl". Vissa kan tycka de är jättelöjliga men jag älskar den där flummiga, kretiva touchen. Och det är därför jag ska lämna plats åt the mouse flats i min vårgarderob! Ska ni?
När jag ser de känner jag :) wow !
Postat av: Emma

NAW NAW NAW NAW ! <3

Gud måste ha ! Sjuuuukt söta^^

2011-04-27 ♥ 07:20:29
Blogg/Hemsida: http://ebokis.blogg.se/
Postat av: Frida

Allt bra? :)

2011-04-27 ♥ 08:27:25
Blogg/Hemsida: http://fridaloveer.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Dem är jätte snygga, tror jag ska få ett par i födelsedagspresent av mamma men inte säker, hahah =)



Har du ett par eller ska skaffa? Kram Rebecca

2011-04-27 ♥ 17:29:04
Blogg/Hemsida: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska absolut köpa "ugly girl" tröjorna! Jag vill gärna köpa ballerinorna men vi får se om mina föräldrar är villiga och köper dem... ;)



Kram Nellie

2011-04-27 ♥ 19:56:58

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback