Stilskola comming up!

Imorgon tänker jag börja med min stilskola, en liten kurs här på min blogg. Jag kommer dela upp den i 15 delar, 2-3 st i veckan. Jag kommer lära er allt om mode! Så alla ni som känner någon som inte vet så mkt om mode, ni som vill veta mer etc. I will learn you all! Tipsa<3

Nu har jag preics käkat lite godis, lägger upp bilder från födelsedagsmiddagen imorgon, ha det suuperb ;)

puss och kraam ^^


Postat av: Emma

Jaaaaa bra! <3

hjälper dig med design i påsk!

2011-04-12 ♥ 16:21:32

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback