Tro jag har hittat den...!!

Yes, tror jag äntligen har hittat en vårkappa! Efter otaliga timmars surfande och letande så tror jag det blir en beige lite kortare massimo dutti trenchcoat. Precis som jag vill ha det, den verkar dessutom jätteskön och snygg och harper's bazaar har jämfört den med burberrys klassiska trenchcoats! Nu är jag glad, hoppas detta håller! Wee!! Tipsa gärna om regnställsjackor som man kan spela golf i. Taack<3
Me right now, märkligare min får man leta efter...

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback