Update!

Hej alla påskharar!
Nu sitter jag i vår mysiga sommarstuga. Våra kusiner ska käka lunch här och sen ska vi till den vanliga påskmiddagen hos farfar!
Kan inte ladda upp bilder här eftersom jag inte har rätt data med mig. Men ni får alla påskbilder imorgon.

Kan ge er alla ett litet tips. På lördagar klockan 21.00 på svt1 går en TV-serie som heter The Kennedys som föga förvånande handlar om den mytomspunna Kennedyklanen. Jackie som var gift med John F Kennedy, som var president på 60-talet var känd för att vara stilikon (Jackie alltså) och Katie Holmes som gestaltar henne på ett utmärkt sätt är så fint stylad med äkta jackie-stil. Man får också följa historien i maktens rum på ett spännande sätt. Rekomenderas verkligen! Bra skådespelare gör det bara ännu bättre! Missa inte det :D

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback