Update<3

Ang. mitt inlägg om stil så vill jag bara göra klart för alla att jag verkligen förkastar de som har myskläder. Fick en kommentar från några av mina kompisar där de sa att visa kanske hade myskläder för att man känner sig "överviktig", eller tyckte det var mysigt. Det jag syftar mest på är de omtalade DT-byxorna, ett par relativt "tajta" addidas träningbyxor som bärs av typ alla. De är kanske inte direkt smickrande för personer med lite rundare och former och är gjorda för träning. Det finns ju myskläder som inte är gjorda för träningbruk.
Okej, nu kom jag inte på lite mer avancerat språk här, känner jag.
Skriver ganska lättsamt och "ungt" på bloggen för att folk ska förstå och så. Men kan skifta, när jag vill ;)
Så om jag har mer seriösa dikussioner eller talar med vuxna eller bara vill ge folk svar på tal brukar jag använda mer avancerat språk och när jag chattar, messar och snackar med mina kompisar brukar jag ta språket mer lättsamt ;)
Intresseklubben antecknar va?
Tills dess,
kraam<3

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback