Veckans outfit:

Går till Chloe Schuterman!
Hon har Det linnet som bara är såå trendigt i vår, blommorna är stella mccartenys stora kännetecken i deras vårkollektion. Hon matchar med en klassisk kofta från italienska marni, cool bikerjacka från upcoming kedjan Topshop, simpla denimshorts från H&M, strumpbyxor från DD och en cool balenciaga clutch som pricken över i:et.
Här kan man tala om att mixa med trender, klassiska plagg, budget och lyx. Resultatet blir underbart, med hennes personliga touch!

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback