Visste ni att:

Loka är min favoritdryck alla katogorier, till och med framför läsk ;$
Jag älskar att göra tummen upp!
Jag gör typ alltid något roligt av att jag är blondin..
Jag är inte så smart som jag framstår ;)
Jag grät senast igår då vi såg på Stand By Me på svenskalektionen..
Har viljat bli statsminster sen jag gick i trean.
När jag gick ut femman håll jag tal på skolavslutningen för typ tusen personer.. Utan papper *stolt*
Jag älskar saltlakrits!
Jag äter inte lök ^^
Jag känner mig trygg när jag hoppar upp och ner..
Jag har haft tre andra bloggar före denna, en politk, en med en kompis och en mode.

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback