Book!

Har preci läst ut boken "Gucci krigen - hur jag övelevde mord och intriger i världens största modehus" en jätte bra bok som är helt och hållet "baserad" frn en sann historia. Jenny Gucci som har skirvvit dne var gift med Poulo Gucci i över tio år, de levde lyxliv och behövde aldrig bekymra sig för pengar, umgicks med sociten, reste till världens alla hörn o.s.v. Men den ärevördiga gamla familjen Gucci är en fmailj fylld med intriger som får allvarliga konsekvenser, och där psykiska störninagr i form av elakhet och häftiga humörsvängningar gått i arv. Men när Jenny tills slut vacknar upp ur dne guldglitrande glamourdrömen verkar det vara försent. En tioårig rättsprocess och vårdnadstvist inledds men Poulo vägrar att ge henne ett öre i underhåll. En häftig bok som man verkligen stärckläser, välskriven, sann och fram för allt fylld med mode (och dess baksidor)! Såhär ser omslaget ut;

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback