Gud !

Uppdateringen har varit dålig eftersom jag är på vårt sommarställe på Bjärehalvön! Har iaf mysigt, mami åker till almedalen på söndag och då åker vi snabbt och hälsar på lite släkt nere vid centrala skåne, sen åker vi hem till Stockholm några dagar och sne åker vi hit igen 11 juli! Och gissa vad som händer den 12 ? Jag fyller år! Weee ! Yeeeey ! Fattar ni vad jag längtar, då blir jag 13 år! Är ju sådär tråkigt mogen så skulle gissa att jag intellektuellt ligger på typ 52 eller något redan, haha! Nej, skojade, men ska bli underbart att fylla 13! (Eller ser mest fram emot presenterna, men åndå!)

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback