Ohhh.....

Jag förstår inte varför jag är så inaktiv men har väl en massa annat för mig t.e.x skriver två böcker, försöker sänka mitt hcp på golfen, fixa en del grejer som är viktiga, engagerar mig, har sommarlov ! Så ja, skulle helt klart vilja börja om, men känns så oproffisionellt att starta ännu en ny blogg. Antagligen blir det samma visa med den och nu ahr min statesstik sjunkit oxxå! Älskar att blogga, men önskar att jag kunde ha fler läsare som återkom, att det var jämnt liksom, hundra läsare varje dag hade räck gott och väl! Villl ju vara aktiv, men man ska akta sig för sådant man får ångest av! Japp jaap, ska inte ta ut det på er iaf, för det är så himla varmt (random jag vet). Skulle vilja ändra det mesta, en total change, så får väl ta tag i det nu, hörs, pusskram :)

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback