Amanda svarar <3

Alice;
Hej söt! Tack så mycket för den fina, upplysande kommentaren du kastade in! Du ska veta hur glad jag bli av sådant! Har verkligen jobbat på att få ett bra skirvspårk, inspiration är tricket! Iaf så får du (och alla andra) jättegärna gå fram och säga att ni läser min blogg om ni ser mig, så länge ni inte har några onda avsikter, jag bits inte! :) Förstår att det kan kännas lite werd, i know, men jag lovar att jag blir jätteglad! Att skirva ut sin positiva åsikter är en jättefin sak! Tack så mycket, Alice! Människor som du förgyller världen och gör min dag! ^^ / Kramis amanda =)

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback