Bildlöst men läs ändå!

Tänkte liksom komma tillbaka nu! Har haft lite annat för mig de senaste dagarna. Kan väl berätta lite om min vecka hittills!
I måndags så åkte jag in till stan och kollade rean på b.l.a Schuttis, Zara o.s.v, sen käkade jag lunch på le cafe.
Skulle fika med en klockan halv två (återkommer till det) och det var ganska långt tills dess, så messade mami och hon sa att jag kunde komma till hennes jobb, så tog bussen från nybroplan bort till typ kungsholmen/rådhuset, där mamma jobba ri nräheten, hann bara typ vända, men var jättekul att se hennes nya jobb! Hon hade ett fint rum och sådär så jag är nöjd ;) Hihi, nej jag bara skoja, måste vara lite kontrollant och se att mami får det bästa! *blink*, sen så tog jag och mami sällis på bussen och så gick jag av vid typ riksdagen och så fikade jag där med Jessica! Det var jättetrevligt och givande! Gick verkligen bra och är superglad, berättar mer sen!
Sen så åkte jag hem och så fort jag kommit innanför dörren ringer anna på, så vi har lite tjejtime hemma hos mig tills Elly och Veorncia ringer och skriker att de har gått vilse (i vårt område, haha) så vi fick möta dem, sen så åkte vi hem till mig och käkade alla fyra och kollade på The social network (ni får en recension sen!) och sen sov Veorncia här och Elly hos anna, så. Jag & Veroncia vaknade typ halv tio och åt some breakfast! Sen låg vi och kolla på TV ett tag och sen fixade vi oss och åkte en snabbis in till stan med Anna & Elly, åt på donken och lite så, jättelängesen jag gjorde det! Sen åkte moi hem, och då avr Ivana här co *blink* så vi typ käkade och så, sa glad sommar till Ivana os.v.! Nu har jag vaknat, lämnat Anton för att mami skulle till frissan och papsen är bortrest och så passsar ajg mitt lilla hjärtegryn Andrea sis! Hihi, nu ska vi äta en stor gemensam frukost i think! Hörs hörs!

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback