Happy birthday 2 u!

Visste ni en sak? Jag har världens coolaste mamma! Helt ärligt alltså, jag lovar. Hon vet typ allt, hon förstår människor, hon har typ listor på ALLT, hon håller reda på allt och alla, är världens grymmaste politiker, jättevacker och supersnäll!
Precis som det ska va! Och vet ni vad jag blir så grymmt stolt över, jo, folk säger alltid att vi är lika! Största komplimangen, jag håller inte alltdi med henne men det gör henne inte less wonderful. Och idag är det en väldigt speciell dag, mami fyller nämligen år! Stort grattis till världens bästa mami!


Hurra!

Postat av: emma ~ bokblogg!

GRATTIS :D

2011-06-08 ♥ 15:08:12
Blogg/Hemsida: http://ebokis.blogg.se/
Postat av: Ida

Grattis till din fina mamma! Håller med om att hon är bra! Så fick jag chansen att läsa din coola blogg också. Lycka till med den och allt annat!



/en av mammas kollegor :)

2011-06-08 ♥ 23:50:56
Postat av: Milia

Grattis till hennne! Nu förstår jag varför du skriver om så mycket politik hihi. Du är jätteduktig!



Ha det så bra!



Kram Milia

2011-06-09 ♥ 21:59:08
Blogg/Hemsida: http://chloeschuterman.blogg.se/

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback