Min dag

Har inte uppdaterat då jag varit på golfklubben typ hela dagen, sov ganska länge och sen fick jag och Julia skjuts till golfklubben, vi käkade på klubben och sen tog vi en halv träningsrunda, bara fem hål, vilket var allt vi hann innan träningen, sen åt vi glass med Lisa innan också (hihi :D) vi hade ganska kul, kan man säga ;) Sen kollade vi på sommarlägret och alla små mini-golfare som var jättesöta, sen tränade vi som sagt och sen hemmåt med mami. Nu har jag precis käkat dinner och glass och läst vidare på Luftslottet som sprängdes!
Berättar typ aldrig vad jag gör så tänkte ni kunde få ett utrag ur hur en vanlig dag kan se ut för mig! :D
Imorgon golfar jag hela dagen igen (ska sänka mig, ska sänka mig) haha, så får nog same update imorgon !

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback