Spring "It's" - part three

En annan sak man borde investera i till Sommaren 7 Våren är den bohemchica, enkla, praktiska och snygga fransväskan, gärna i en mjuk brun färg och i något lent mockamaterial. Väskan finns i alla prisklasser och storlekar. Från den lilla axelväskan till den stora totebagen. Perfect was the word. Föredrar personligen ett mocaaktigt material men skinn går också bra. Lite pimpande nitar/pärlor/ministuds sitter aldrig fel för att få den där ulitmata westernchica känslan! Den är inspirerad av upcoming ultratrendiga och hippa skomärket Minnetonka b.l.a kännt för sin westerchica franskboot, som finns tillgängliga på Schuttis!
Du kan hitta dem hos allt från H&M till Chloe och Ralph Lauren och säkert många fler ställen om du kikar, here you got som examples;

Fransdränkt Tote '
Små-pimpad axelpearce, är det fransar jag ser ? Yes it is!
2 die for fransväska i äktaminnetonkakänsla härlig chokladbrun moccaimitation (?), pimpad och tassor (BIG plus)
Så stort tips, finns för endast 199 riksdaler på allas älsklings Hennes & Mauritz, passa på att kapa en it's!
Postat av: Rebecca

Fina! =)

2011-06-07 ♥ 22:19:55
Blogg/Hemsida: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback