Styra upp

Tänkte styra upp skaer och ting i bloggen, dela in aktegorier o.s.v. Kommer då ha en kategori som heter mode, skirver ju väldigt mcyket om mode o.s.v. klädtips och sådant! Sen komme rjag ha politk där ni politikintresserade kan kika in och njuta av långa texter om politik, samhälle och mina åsikter (om samhället då), vardag bör man ju cokså ha, där hittar ni mitt liv i text, så att säga. Sen bli det inspiration som en katogori, good girl där jag kommer försöka stärka tjejers självkänsla och vilja att starta eget, nå mål o.s.v, stilskolan får en kategori, shit vilka indvider får en kategori coh ev. får it's en, och så är shopping en kategori såklart! Nu vill jag höra vad ni vill läsa, är det modetips, politk, mitt liv, allmänna tips typ hiss/diss och så, dagens outfit? Kommentera!

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback