Alla höjer på ögonbrynen åt honom, själv är han nog inte kapabel...?

Ni vet nog vem jag pratar om; Håkan Juholt. En amn som inte riktigt verkar ha vaknat upp sen typ 70-talet, eller kanske till och med år 912. Det är skrämmande att han kanske blir ansiktet utåt för Svseirge om fyra år. Jag täönker vara med och stoppa det. Jag vill ha en statsminister som kan se skillnad på världen och människor, tänk om folk inte såg skillnad på er och ert hem?! Jag vill att man ska bygga en hållbar framtid som sådanna som jag kan växa upp utan rädsla för att inget säkrar ett bra jobb, att itne ens kunna plugga sig till det. I ett land där man inte kan vara trygg för att vi inte satsar på juridik, i ett land där vi är kvar i mellanmjölksgröten. Fram för allt vill ajg inte ha lögner, så varför står Håkan Juholt bakom en skylt där det står tillväxt och rättvisa och pratar om npgot helt annat. Ett land där man straffar människor som arbetar hårt och utbildar sig, i ett land där man inte ska behöva anstränga sig coh förtjäna saker, i ett land där man vill att politker, som är några av dem mest kritiserade profiler i världen ska kontrollera våra liv. Där man bryr sig om att blossa glogg ägs av finska staten istället för svenska. Jag vill inte leva i ett sådant land, ett sådant land skulle jag skämmas över att kalla mit hem. För moderaterna, framåt tillsammans!
VS


Dags att agera, för jag är moderat, för mig är det de står för självklart!

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback