Hemma nu...

Sitter här och bloggar lite då, fast det kanske ni redan har märkt ;)
Är sjukt nervös inför NO-provet vi ska ha typ...någon gång snart. Det blir att plugga. Fast i SO:n går det bra (hade prov på det i förra veckan) som alltid. Fast min skolgång är nog ganska trist att läsa om.
Aja, måste verkligen shoppa baskläder. Linnen, enfärgad eoch randiga tröjor, leggnings, vanliga jeans, ja okej, jag erkänner jag behöver typ en ny garderob (tycker jag), men jag säger att  jag bara behöver baskläder för det är ju typ dem flesta kläder...?
Ni får väl en gammal bild också innan jag typ sätter mig och pluggar :S
Ser ni mina örhängen, dem är kanske lite tacky så men extremt roliga, också min loved juicy kofta, som jag har glömt i skåne :(( Buhu, men vi ska snart dit ;*
/ Amanda broberg ♥
Postat av: Elly

otroligt fin blogg! :D Ska jag fixa din header och design? <3 Kraaam!

2011-03-29 ♥ 16:12:57
Blogg/Hemsida: http://ellykung.blogg.se/

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback