Jaa ni...

Nu står Ivana och gör burgare, det gillar jag<3
Jättemkt fakitskt. Är ett typiskt snabbmatsfan vilket inte är så positivt. Gillar ganska många saker som är jobbiga att gilla. Politk gillar typ ingen i min ålder. Mode på den nivå, inte så många och framför allt blir man heelt galen och vill bara shoppa, inte för att jag gör det, någon shopparholic är jag inte, men ändå. Golf är nog ett ganska vanligt intresse??
Tror jag ska börja utse veckans märke, kul va?
Kommer börja lägga upp dagens outfits också, men min kamera har laddat ur och jag ahr hittar inte min laddare :p Gillar inte att ta dagen på webbcam...
Backround på min mobile<3

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback