Konsekvenserna kommer du få leva med, så tänk på dem i första hand...?

Tänkte blogga lite innan golfträningen. Fick en kommentar på "skyltfönster inspirerar mig" där det står att det inte är fina märken. Först så vill jag bara säga att jag inte direkt uppfattar det som en elak kommentar. Jag gillar Gant och Tommy hillfiger och jag skrev inte att det var mina faoritmärken, för det är det inte, jag ser nämligen inte mode och märken på det sättet. Jag kan älska acnes jeans men jag gillar itne deras tröjor (t.e.x), vissa märken har en signatur design som jag älskar och det är dem som jag kallar mina favoritmärken. Jag tyckte att dessa skyltfönster var inspirerade, dem ahde lcykats klä dem i mycket plagg utan att det såg för päklätt ut och jag älskade väskan i gant fönstret. Jag älskar Juicy couture till dig som kommenterade, det är ett jättefint märke, men det är ju inte direkt haute couture. Deras tracksuits är underbara men jag skulle aldrig sätta på mig ett par jeans av dem. Insperation och favoritmärken är väldigt olika saker.
Tänke kasnke vlogga lite senare, håll ut för some uppdatering<3
/ Amanda Broberg ♥



INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback