Min garderob

Ja, min garderob och mina kläder är något jag på allvar känner kärlek till. De betyder extremt mycket för mig.
Jag älskar att shoppa och skulle kunna göra det hur mycket jag vill.
Just nu behöver jag mer baskläder och de tkommer nog snart fyllas på, samt ett härligt skifte till sommargarderobe. Tänk er skinnjacka till blommig sommarklänning, Solglassiar till avklippta jeansshorts, långa maxiklänningar, knytbikini, keps, capri, pike. Mmm, säger jag bara.
Mina favoritplagg alla katogorier är blus, höga kjolar, kappor, scarfar/halsdukar, jeans och typ ridbyxleggins (som jag mååste köpa).
Jag kan nog själv påstå att jag är lite av en fashionista, jag är bestatt av kläder och stil och mina tankar kretsar stänidgt kring vad jag ska ha på mig. Jag är itne ytlig det är passion. En fashionista klär hur som helst bra i alla trender genom att ge det isn personliga touch, vilket jag försöker göra. Annars älskar den klassika femenina "mickan sitlne" men också lite rockigare varianter med svart matchad med vit fladrig femnitet. Älskar ytterplagg och väskor vilket är väl representerat. Mitt absoluta favoritplagg är en vitt blus från esprit, baslinnen från Calvin Klein, ljusrosa klänning från tubos, ljus magtröja från H&M, långärmad hillfiger pike, benneton tröja och ralph lauren klänning. Vsäkor är oilly, guess, burberry m. fl. Och så förstås min svarta kavaj.
Bjussar på en bild i min favoritblus och med bälte från cubus.
Kavjajen+burberry väska (dålig bild);
Magtröja H&M
Hillfiger pike
Ralph lauren klänning;
och självklart många många fler. Men nu ska fashionistan facebooka litte, hare bra och kommentera mera!<3
/ Amanda Broberg ♥

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback