Någon/Några som betyder mycket för mig

En person som betyder mycket för mig är min kusin Emma. Hon är ett år äldre än mig och jag beundrar henne jättemycket. Hon är supersnäll och jättesmart. Hon tävlar i simmning och är verkligen grym! Hon är den person utanför min egen familj som jag har känt absolut längst. Som tack för att hon finns tänker jag länka till hennes bokblogg (hon är jätteduktig på att recensera)
ebokis.blogg.se
Beesööök!
En annan person är min faster Jenny. Hon är superkul och har jättesnygg stil. Hon är nog en av mina förebilder när det gäller mode. Ett stort grattis till henne i efterskott, vad hon fyller kanske jag inte ska säga...Hon ser mycket yngre ut :)
Ska väl ta en sista person då, Anna bästaste vän. Befinner sig nu i Rom, räknar Lousi vuitton väskor, besöker vatikanen och kollar i lyxbutikerna. Man kan ju inte förvänta sig något annat. Den ärligaste och modigaste personen jag vet. Och den bästa<33 Du får också en länk, gumman!
annassanning.blogg.se
Det finns många fler men de här persoerna brukar jag ofta se på som någon form av förebilder. Ett inlägg om förebilder kommer fakitskt imorgon.
Kastar in ett inlägg senare, ha det bäst tills dess<3
Postat av: Jenny Broberg Pieplow

Tack Amanda, skööööööööönt stil :)

2011-03-31 ♥ 11:09:24

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback