Ödsla tid på en rubrik...?

Tänker inte ge er någon närmare intrudtion av mig själv, för jag vet ur urtråkigt det är att läsa sida upp och sida ner om en massa tråkig fakta om en person, vare sig du känner dne eller inte. Jag vill ju att min blogg ska vara intresssant och det blir den inte direkt av att jag sitter och skriver det här så jag går helt enkelt vidare ;)

Är i alla fall en tjej (vägrar skriva vanlig) på 12, snart 13, sommrar. Vet att det är ingen som skriver så längre, men jag gillar att göra det! Bor i stockholm, och jag hatar verkligen att jag inte kan skriva innerstad, men hoppas att jag akn göra det någon gång i framtiden ;) Har två stora intressen/passioner mode och politik. Jag vet att det är helt messed-up att ha två så olika och udda intressen men aja ;) Annars så är jag typ med kompisar, spelar golf och typ shoppar. Ganska vanliga grejer iaf. Vad mer kan jag tänkas skriva, inte så mycke tror jag. Då tackar jag för mig ... *skoja*.
/ Amanda Broberg ♥

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback