Okej då..

Så sitter man här igen, tänkte visa er lite favorit-signaturer som jag har (alltså plagg)
1. Burberry trenchcoaten, den ska vara beige men fodrat med deras signatur-mönster (beiget skottsruitg) och dubbelknäppt. Någon gång i livet kommer jag äga en, det kan ni lita på<3


2. Hermes scharfar, dne ska helst vara i lite "marina" färger som sjömansblått, rött och guld, men även vitt och självklart orange som är lite av hermes "egna" färg. Matchar jätte bra till signatur nummer 1!<3
3. Väska från Louis vuitton. Okej, kanske man inte direkt kan kalla signaturplagg, men LV är trots allt mest kända för sin ljuvliga "sacs", alltså väskor, och inte minst koffertar och trunakar. Skulle helst vilja ha allihop!
4. Solglassisar från Ray-Ban, inte ett plagg och jag evt att det är typ dme enda de tillverkar, emn för mig är det en stark signatur! Gilla rmest modellen wayfarer, men de kalssiska aviators är också jätteläckra!
5. Louboutain skor. Helst nude färgade pumps eller höga kalckar med peeptoe och spikes. Glöm inte dem röda sulorna. Louiboutain in my ♥
Kanske ser ni den dolda koden i detta inlägg, alla dessa signaturer adderas och du har dne perfekta outfiten. Eller, iaf enligt mig<33
jag skulle eneklt kunna bära detta, jag älskar beiget, så en snygg trenchcoat, bryt av med en marin lätt royal marin hermes scharf, en snygg Lousi vuitton Speedy eller berkely där skinnet har mörknat. Matcha med dem coola bågarna från RayBan. Och självkalrt hoppa i ett par nudefärgade Louboutains för neutralt blir endast chict om du har snygga detaljer (röda sulor). BANG! Min favorit outfit, comming up. Synd bara att jag inte har så många av dessa plagg...<3
Postat av: Jenny Broberg Pieplow

Din snälla faster har inhandlat en fin plånbok på vår resa i Spanien som jag är säker på kommer passa in hos unga fashonistan Broberg.

2011-03-29 ♥ 14:56:38

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback