Onepiece vs Juicy Couture tracksuit...?

Dem s.k. onepiece dressarna blir allt mer populära, frågan är om de faktiskt kommer kunna konkurera med dem ständigt populära tracksuitsen i velour från Juicy Coutures. OnePiece är ju som bekant en body, alltså som en mysdress som sitter ihop. Den är lite mer baggy och inte lika "royal" som JuCo tracksuits, som är kända för sina mönster med kronor och "vapensköldar" samt den tjusiga kalligrafi som utgör märkets logga. Mne fårgan är om JuCo börjar bli lite ute och man vill ha en mer rockig och mdoern version av den "exklusiva" mysdressen. Onepiecen har setts bäras av såväl Sveriges storbloggerska Alexsandra "Kissie" Nilsson, svariges egen unga fashionista Chloe Schuterman (som senast för några månader sen hyllade tracksuitsen i sin blogg och har setts bära dem med), samt allas Jusitn Bieber. OnePiece butiken ligger på mäster samuels gatan, men npgon Juicy Couture butik finns ännu inte tillgänglig i Sverige, det får man hitta på boutiqerna med handplockade märken, så som My closet i sturegallerian etc.
Själv äger jag en ljusrosa Juicy Coture mysdress men är extremt sugen på en OnePiece och tror jag ska köpa det snart, om jag får vill säga. Frågan är då, är Onepiecen = Nya exclusive msydressen??
Och om man itne akn bestämma sig är det ju bara att köpa båda...<3

En sak är iaf säker, om jag får välja blir det...rosa!<33

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback