Rubriken tappades bort på väggen...?

Kom precis hem från min träning. Tänker göra en sådan här sak att jag berättar något varje dag, så här;
Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Mina vänner
Dag 4 - Min garderob
Dag 5 - Min syn på samhället
Dag 6 - Någon som betyder mycket för mig
Dag 7 - förebilder
Dag 8 - Mitt hem
Dag 9 - En plats jag älskar
Dag 10 - Saker jag älskar
Dag 11 - Saker jag hatar
Dag 12 - Min framtid

Börjar nog imorgon, innan jag går och pratar lite med pasen bjussar jag på en egopic;
My hair's a mess!
Postat av: Anna

Hahaa! Snygg min! <3 Finaste koften

2011-03-25 ♥ 15:30:22
Blogg/Hemsida: http://annasanning.blogg.se/

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback