Sista

Sista inlägget nu innan jag taggar till golfen. Längtar till golflägret i maj <3 Ska bli supa' fun =)
Tänkte visa mina drömväskor, here we go;
Marinblå balenciaga<3
Louis vuitton speedy 25 eller 30 i signaturmönstret
Louis vuitton berkeley<3
Rosa belenciaga
Celine väska i marinblått och konjak
Mulberry alexa i ljusbrunt
Denna gucci väska
Chanel 2:55
Mycket it-väskor jag vet och det är typ tusen fler men detta är mina främsta favoriter<3
/ Amanda Borberg ♥
Postat av: Rebecca

Åhh vilka fina, älskar alla men vill bara säga en sak, jag vill att du frågar innan du tar bilder då bilen på Celine väskan är tagen och ägs av mig!

Menar inget illa men till nästa gång....



Kram Rebecca

2011-04-01 ♥ 15:58:56
Blogg/Hemsida: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: amel

åååå!den från Celine är helt underbar! <3

PUSS!

fin blogg!;)

2011-04-01 ♥ 20:36:43
Blogg/Hemsida: http://fashionamel.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag är lycklig ägare till en Speedy 25, en riktig pudding som jag aldrig tröttnar på.

2011-04-04 ♥ 17:04:02

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback