sista mars :(

Kom inte på någon bättre rubrik. Nu sitter jag här hemma, har precis läst lite bloggar. Fick ett sms från älsklingsbruden Anna (hon kan ju kanppt sms:a eftersom hon är italy och det kosatar det för mkt) där det sotd att det typ finns som ett barnhem i Flen (en stad) som vi kan kontakta ´, jag är ju intresserad av sådant. Låter extremt konsitgt, jag vet men tycker det skulle vara jättekul att få höra om dem personernas upplevelser.
Jaa, när jag stod och väntade på bussen innan så ringer pappa mig och när jag svarar hör jag typ något möte i bakrunden, lite knäppt ;)
Snart kommer Ivana (vår barnflicka) hem med mina småsyskon och sen ska jag och Julia på golfen <3 Ska bli superkul som vanligt!
Det är superkul att ni kommenterar har ni några frågor är det bara att göra det så loovar jag att svara.
Imorgon så tror jag att jag ska vara hemma, ev. åka och shoppa med någon? Ockås ska jag luras såkalrt, jäätemkt ;)) Kul va? Och Anna kommer hem på kvällen (äntligen)!
På lördag blir det fest hos LOva, me like, ska bli superkul. Jag, elly och veroncia ska fixa innan och sen så börjar den på kvällen typ.
På söndag ska jag nog shoppa med mami, om hon kan och plugga lite.
/ Amanda Broberg ♥

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback