Smythson

Inte har ni väl missat de populära anteckningsböckerna från smythson, som finns tillgängliga på Nathalie Schuterman. Själv funderar jag på att köpa ett där jag kan planera vad jag ska ha på mig, en väldigt praktisk trend som många har hakat på. Frågan är bara vilken av dem underbara anteckningböckerna jag ska lägga pengar på?
Vad tycker ni? Kommentera!

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback