Wakie Wakie!

Har precis avslutat min frukost, ltie tidigt för att vara lördagmorgon men eftersom vi ställer om till sommartid imorgon tänkte jag försöka vänja mig.
Idag har jag inga direkta planer, kanske hitta på något med familjen och blogga <3
Lägger upp bilder på vad jag shoppade igår sen också<3
Lite kul bild, själv kastade jag min väckarklocka i golvet en gång och den ahr inte varit säg själv sen dess... Men jag och klockor har aldrig varit en bra kombination, och därför undrar jag hur mycket klockan är hela tiden. Förresten, hur mycket är hon?
/ Amanda Broberg ♥

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback